5.12.11

TO BE HONEST3

..så har jeg nu set begge videoer igennem.. mange mange gange.
og det gør stadig ondt i mit hjerte, at se den lille dreng være så ked af det. 
når jeg så sidder og ser på den nyeste video, hvor han ser glad ud, samles mit hjerte lidt igen. det gør mig glad at han har fået det bedre. 

jeg kan til gengæld blive ubeskriveligt sur over alle den dårlige video response der kommer på hans video, hvor folk simpelthen sviner ham til og siger han er en fucking fagget og en løgner. hvilket han jo ikke er. eller det vides selfølgeligt ikke, men han indrømmer på intet tidspunkt at han lyver. 
hvis det så skulle komme så vidt at det er en fake historie han kommer med, så kommer er der jo stadig et budskab bag videoen han har lagt ud, som jo åbenlyst er at mobning af alle grader burde stoppes. 

jeg ved ikke hvad jeg mere skal sige om det, andet end jeg elsker jonah mowry for at fortælle sin historie, ligemeget om det er for real eller fake. i do believe him.

and to all them haters... go fuck yourself.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar