27.9.11

LORTEDAG NUMBER 1

jeg er rigtig negativ idag, som i mega negativ.
dagen starter dårligt ud ved at jeg på ingen måde hører en eneste af de 13 alarmer som jeg havde sat på min telefon. (WTF) så det resulterede så i at jeg kom for sent op, og for sent i skole. (LORT)
da jeg så var blevet klar til at gå, så kommer jeg ud til min cykel, som fandmer er punkteret. (LORT) så jeg måtte lige gå 6 kilometer til skole med min cykel, for at gå til vesterbro med den så jeg kunne få den ned til wiggo. (MIN PERSONLIGE CYKELMAND) nu er det så sådan at jeg først kan hente den i morgen, så jeg skal gå i skole igen i morgen. (DOG UDEN CYKEL)
NÅRH JO! jeg har ikke noget dækning på min telefon, overhovedet. så alt kontakt skal foregå på facebook. (FML)

jeg gider ligesom ikke rigtigt mere.. men nu skal jeg have lavet min engelskopgave færdig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar