18.8.11

!!!WARNING!!!

priden er skudt i gang, og jeg elsker det. jeg ånder og lever for copenhagen gay pride. 
paraden foregår på lørdag, fra frederiksberg rådhus. der er warm up klokken 12.00. 
JEG GLÆDER MIG.

jeg var til openingen igår, og det var så awesome, der var en million drag-shows og folk var glade og lykkelige. fantastisk.

jeg var nødt til at optage et af de shows der var, fordi det var så genialt.
det er dennis agerblad band, som faktisk udgiver en cd engang i septemper. (jeg skal have den)
deres tekster er helt væk og virkelig perverse. derfor skal folk med sarte ører ikke se denne video! 
musikken er elektronisk og virkelig fed. 
jeg beklager kvaliteten, men det er optaget på min telefon!
ps. der kommer stadig et mega pride-indlæg engang i næste uge.

(min internet forbindelse er så dårlig lige nu at videoen ikke kan uploades.. MEN DEN KOMMER SNAREST MULIGT)


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar