19.6.11

BLOG CHALLENGE

jeg tager kampen op igen og bekæmper mig ud i en 30 dages blogchallenge igen. 
den ser således ud;

1. et billede jeg lige har taget af mig selv, og 5 facts om mig selv.
2. meningen med mit blognavn.
3. mine 8 favorit klæder.
4. et billede jeg har taget.
5. en hjemmeside jeg bruger ofte.
6. et billede af mig fra sidste år.
7. et billede af min nærmeste veninde.
8. mine mål for denne måned.
9. noget jeg er stolt af fra sidste måned.
10. en madvare jeg kunne leve af.
11. min yndlings youtube-video.
12. hvorfor blogger jeg?
13. mit celebrity crush.
14. et billede af min familie.
15. nævn de 10 flest gange spillede sange i min itunes.
16. et billede af mig fra idag.
17. noget jeg har lavet helt selv.
18. den sidste film jeg har set.
19. mine kælenavne og hvordan de kom til.
20. et billede der får mig til at smile.
21. et screenshot af skrivebordet på min computer. 
22. mit favorit album.
23. det sidste jeg har spist og drukket.
24. mine new in fra sidste måned.
25. hvad jeg har i min taske.
26. favorit band for tiden.
27. en samling jeg har.
28. et billede af mig fra sidste år og fra nu.
29. dagens outfit.
30. hvor jeg er om 5 år. 

m.t.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar