6.3.11

UDLAND vs. DK



jeg sidder her søndag aften, med en øllebajer i blodet og overvejer hvor træt jeg egenlig er af danskernes ihærdige forsøg på at efterligne de udlandske underholdningsprogrammer.
lad mig fx tage et program som x-factor...
for tre år siden startede de i england med at lave live-auditions, som de i år lavede i dk, hvor jeg er simpelthen er så træt af at det har været i england så længe. find nu på noget selv danmark. 
for det første så kan de danske ikke specielt meget, i forhold til de britiske, for det andet, så er det bare for lamt at vi ikke selv kan finde på noget selv. måske er vi bare ikke gode nok til at komme først med noget. det eneste vi virkelig har styr på i DK er mode. vi er fandmer de eneste der har forstand på mode.
hvis vi tager det fantastiske program american idol, som michella tora har fået mig til at elske, så har de virkelig det grimmeste tøj på. men hvis man tager alle programmer sammenlignet med american idol, så er der ikke nogen af dem der overgår det! 
DANMARK, tag dig nu sammen. 
(det har du sådanset gjort, for det er blevet forår<3)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar