19.3.11

SVENDEGILDE



først; sorry for the non bloggin'.

jeg har ikke været hjemme, og jeg har arbejdet røven ud af bukserne, og så tog jeg til min mands svendegilde igår.. 
jeg kan ligeså godt sige det som det er; klokken 23 bliver jeg fundet sovende på gulvet i hans vaskekælder, men fødderne nede i en vasketøjskurv. det er hvad man får ud af ikke at drikke i halvanden måned, og så gør det en enkelt gang. (det kan ikke anbefales)
jeg var så så heldig at komme op og sove på 5. hos hans søde overboer, der havde lavet kaffe til mig, da jeg vågnede.

da jeg kom ned i mandens lejlighed i morges, ligger han og ser xfactor i sengen, mens hans lillesøster sad sovende på en stol i stuen, men en pelsvest hen over sig. hun havde så fået viklet sit hoved ind i ærmet, så den sad fast på hende. (det skal lige siges at alle min ting i, som nøgler, pung, og div. ting engang lå i lommerne, men selvfølgeligt var væk da jeg fik vesten igen. great)

i aften skal rikke, katrine og jeg holde en lille fest. jeg håber det går bedre end det gjorde igår for mig. 

ps. jeg har glemt mit stick til at forbinde mit kamera til min computer, hos manden, så der er NO pictures fra igår eller noget. 

m.t.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar