16.3.11

DAY 28

 Your favorite movie.


jeg har virkelig mange yndlingsfilm, det kommer helt an på hvilket humør jeg er i.
jeg er fx. utrolig vild med mænd der hader kvinderne, triologien, jeg er også helt vild med sex and the city filmene. den store dag har også en hel speciel plads i mit hjerte, fordi der er så mange minder bag. obsessed med beyoncé har også ramt mig, utrolig meget, den så jeg første gang sammen med michella tora, som jeg har set mange film med efterhånden. dreamgirls og rent er nogle fantastiske film, som er fyld med musik, dem elsker jeg. der er også filmen hard candy, den er super fantastisk også, utrolig barsk og spændende. jeg skal jo også lige have nogle af mine yndlings homofilm med, rent er jo som nævnt tidligere en af dem, men howl, breakfast on pluto og ørkendronningen priscilla er også helt fantastiske på hver deres måde. de skal ses.

m.t.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar