1.3.11

DAY 13

Your favorite musician and why?










VS.







jeg har simpelthen valgt at lave en bitch fight, for jeg kan ikke blive enig med mig selv hvem af de to lækre damer jeg synes er bedst! 
til venstre har vi beyoncé og til højre har vi jessie j. 
hvis jeg skal tage beyoncé's fordele og kvaliteter til en start, vil jeg sige så meget at hun er en fantastisk sangerinde, både på scenen men også på audio. hun kan synge mens hun danser, hvilket er et kæmpe plus. hun er smuk, hun er sexet og hun er lækker. hun har en fantastisk smuk krop og har mange års erfaring. hun har medvirket i flere film hvor hun udleverer et godt stykke arbejde. 
hvis der skulle være noget ikke positivt at sige om beyoncé ville det nok være at hun er i en alder hvor man tænker på børn, og hvis hun først får børn er jeg bange for at der skulle ske det samme som der er sket med christina aguilera. men på den anden side tror jeg beyoncé er bedre end det. en anden ting er at hun er igang med sin to-årige pause, hvilket jeg er træt af, for man har intet set eller hørt fra hende i nu over et år. jeg synes det er lidt weird at man ikke har hørt eller set noget, det er jeg ret skuffet over. 
men beyoncé, du vil altid være et kæmpe idol for mig. jeg elsker dig.

hvis jeg skal tage jessie j's fordele og kvaliterer til en start, vil jeg sige så meget at hun er genial, hun kan synge, hun er fræk, hendes musikvideoer er geniale, hun skriver nogle fede tekster, og gør det også for andre, har jeg læst mig frem til. hun har ingen nykker, lader det til. jeg elsker at hun stadig uploader videoer på youtube. hun er også en god performer, jeg har desværre ikke hørt hende live, men jeg har set nogle optrædner, og hun er for cool! 
hvis der skulle være noget ikke positivt at sige om jessie j ville det nok være at jeg er bange for hun skulle falde fra, hvis det skulle blive for hårdt, hun er jo kun 22. men det virker som om at det er det hun vil resten af livet, men hun er jo ny i faget. men jeg håber hun fortsætter, for hun er fantastisk! 
ps. hendes debutalbum er lige kommet på gaden igår. køb det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar