7.2.11

WU

                                                  dear all. 
det er godt nok længe siden jeg har blogget, var?
..men jeg har simpelthen haft så travlt.

jeg er startet i salonen igen, efter et langt skoleforløb.
det betød at hele sidste uge, stod på fashion week, hvilket var super fedt.
vi lavede hår for cph vision på hovedbanegården og terminal 2 onsdag, så lavede vi hår for designers nest og snob fredag. torsdag og lørdag havde vi lange og travle dage i salonen, så jeg har været super smadret, men på den gode måde.  (billeder fra cph fashion week kan ses på: http://www.copenhagenfashionweek.com/17733.277.522.1/Terminal-2%20Press%20Show)
-det er fra showet i terminal 2. 

lørdag aften stod på hygge med manne, vi var først ude at spise efter 
 tog vi hjem og hyggede med vino, hvilket blev til vodka og mokaï.. 
jeg blev virkeligt fuld. det resulterede også i nogle dirty pictures fra 
 min side. 

 på fredag kommer min michella o'connor, og fuck jeg glæder mig. 
vi skal partey partey lørdag nat, og det bliver fab. 
jeg tænker pink læbestift. 

have fun. kys



Ingen kommentarer:

Send en kommentar