23.2.11

AV

kære alle mine 7 faste læsere+plus jer andre der skulle være interesseret i at læse mit depressive og smertefulde blogindlæg. 

jeg er træt, træt af livet, træt af følelser, træt af at føle sig uduelig. 
jeg kan ikke sove, nu har jeg ligget og set 2 film, fordi jeg seriøst ikke kan.
den ene er den danske der hedder 'parterapi' og jeg begyndte at græde hver gang der blev sagt 'jeg elsker dig'. jeg ved ikke hvad der sker med mig. jeg er så træt. 
jeg har udslet over hele kroppen, og min højre hånd er smadret, hele oversiden er øm. jeg kan ikke finde ud af om det er uden på huden eller inden under, den er i hvert fald helt færdig. 
jeg er ked af at skulle skrive det her på en verdensdækkende hjemmeside, men jeg føler mig ufattelig ensom.

have fun. kys

1 kommentar:

  1. Du er aldrig uduelig. Jeg ville ikke leve uden dig skatter! Du er mit liv for pokker, I LOVE YOU! <3 big hearts.

    SvarSlet