7.1.11

HATES LIFE

jeg tænker dårlig start på året, jeg frygter det fortsætter.

igår, den 06.01.11, falder jeg igen, lander dog blødere end på trappen. det skyldes måske den snepøl der tog det værste af faldet. GREAT!

jeg havde en tid hos 'visage', til voks af bryn, hvilket jeg havde set frem til, og det gik godt og hurra hurra.
på vejen hjem bliver jeg så truet af 4 ukende fyre. GREAT!

manden er i berlin, og har fødselsdag idag, hvilket jo er godt for ham. 
det er dog bare lig med at jeg ikke kan få kontakt til ham indtil søndag. GREAT!

michella o'connor, du bor i næstved, but i need you. 
men jeg ved ikke hvornår jeg ser dig igen. GREAT!

jeg skal på arbejde i morgen, fra 08-16.30. 
det er lig med at jeg kommer til at have weekend i omkring 40 timer. GREAT! 

jeg beklager mit brokkeri, men jeg kan simpelthen ikke overskue mit liv. 


have fun. kys


Ingen kommentarer:

Send en kommentar