12.1.11

DUMME SVIN

jeg har sådan en dag, hvor jeg bringer gammelt had frem, jeg ved ikke hvorfor, men det har jeg brug for.
..så her er et lille brev til ham jeg hader mest i verden.
håber i får glæde af det, pepz. 
have fun. kys 

"kære r. først og fremmest vil jeg fortælle dig hvor stort et svin jeg synes du er og hvor meget jeg hader dig. det er ikke til at beskrive, da jeg ville komme ud i en lang smørrer af fremmedord, og så meget er du slet ikke værd. derfor vil jeg gøre det kort, men kontant.
de gange du har sagt til mig du ikke har nogen venner, fik jeg ondt af dig, fordi jeg synes du var en god dreng. men tingene kan jo ændre sig, tilsidst gav jeg dig jo ret, du fik mig virkelig overbevist.
ikke nok med at du overbriber dig på mig mens jeg sover, men bagefter siger til folk at jeg selv ville. jeg tror jeg bruge halvanden time på at fortælle dig at jeg ikke ville have sex med dig og tilsidst virkede det som om du fattede det. men nej.
efterfølgene tog jeg lidt afstand til dig, hvilket jo er meget klart? men at du skulle gå rundt og fortælle folk at jeg ikke ville snakke med dig mere, hvilket var en løgn, jeg skulle bare lige sluge den situation vi stod i. du fortalte det til alle, inkl. a. tsk. taber.
den aften a ringede mig op og fortæller mig at du har fortalt ham at vi havde været sammen, havde jeg lyst til at tage til nørrebro og hælde en dunk eddikesyre ud over dig, men så lavt synker jeg alligevel ikke. jeg fortalte a hvordan jeg havde oplevet situationen, og at jeg ikke havde lyst og jeg vågner af at du har noget i munden, som ikke skulle være der. men han vidste ikke hvem han skulle tro på. men søde r, du er jo også så skide manipulerende. tsk. taber.
dagen efter får jeg så en besked fra a, hvori der stod 'undskyld jeg ikke troede på dig. r prøvede fuldstændig det samme med mig'. der vidste jeg seriøst ikke hvad jeg skulle svare. men jeg blev sur, rigtig fucking pikke lorte sur. tsk. taber.
du skrev så til mig på facebook, og jeg fortalte at jeg var sur og du undskylde og min bare røv man. jeg sagde så til dig at jeg nok skulle blive god igen, men nej. hadet til dig voksede bare mere og mere, fordi du blev ved med at kontakte a. tsk. taber. 
den dag du lagde billeder ud på facebook af dit forsøg på det der halløj, med blod og dine statusser, der fik jeg nok, jeg gad ikke være ven med dig på facebook da, så jeg slettede dig. og jeg fik en besked et stykke tid efter hvor der stod 'hvorfor har du slettet mig på facebook?' amen søde skat, siger det ikke lidt sig selv? 
for en lille månedstid siden ringede a's telefon så, og der stod 'stine elmer' på skærmen, og han havde tit fået beskeder fra det nummer og der blev ringet fra det, men der blev ikke svaret, så vidt jeg ved. jeg spørger ham så en dag da vi lægger i sengen hvem det egenligt er, og han fortæller så at det er dig. flot r, du var lige ved at ødelægge et langt forhold der. tænk at a lyver for mig om at skulle se dig?! jeg fatter det ikke. jeg fortæller ham så at hvis vi skulle forblive kærester, skulle du helt ud af billedet. og det håber jeg du er, for jeg har intet til overs for dig. 

jeg håber du sidder med en rigtig dårlig smag i munden nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar